Електромобілі виявилися небезпечнішими для здоров’я, ніж звичайні авто

Переміщення електрокарів призводить до викиду в навколишнє середовище великої кількості небезпечних частинок

Шотландські дослідники з Единбурзького університету встановили, що переміщення електрокарів призводить до викиду в навколишнє середовище більшої кількості небезпечних частинок, ніж у випадку зі звичайними авто, повідомляє СТОЛИЧНИЙ САЙТ.

Найдрібніші тверді частинки викидаються при розгоні і гальмуванні машини. Джерелами викиду є гальмівна система, шини, які стираються при русі, а також покриття дорожнього полотна, на яке діє маса автомобіля.

Встановлені в автомобільному тунелі детектори твердих частинок показали, що один автомобіль виробляв приблизно 30-50 мікрограмів твердих частинок. І лише близько третини від цього обсягу було вироблено двигунами. Більшу частину шкідливих речовин, які потрапляли в повітря, становили частинки бітуму дорожнього покриття, гуми колісних шин і пилу від гальмівної системи.

Кількість викидів твердих частинок безпосередньо залежить від маси авто. Чим важче машина, тим більше енергії потрібно на те, щоб її розігнати і тим більше зусилля потрібно, щоб її зупинити.

А електромобілі відчутно важчі традиційних авто. В середньому, на 24%, відзначають експерти.

Наприклад, маса культової Tesla Model S – 2100 кг, а BMW 7-Series – 1700 кг. Інший популярний електрокар Nissan Leaf важить 1500 кг, в той час як приблизно відповідний йому по габаритам Volkswagen Golf з бензиновим двигуном 1,2 л-1200 кг.

У електрокарів в середньому на 1,5% більший викид твердих часток від зносу шин, на 2% – від зносу гальмівної системи, і на 10% – від контактів з дорожнім покриттям.

Важливо також і те, що вихлопні гази стають по-справжньому шкідливими лише у відносно довгостроковій перспективі – в міру накопичення в атмосфері і зростання загального забруднення. А викиди твердих частинок можуть мати буквально моментальний негативний вплив на здоров’я.

Тверді частинки являють собою набагато більш шкідливий вид викидів. Вони самі токсичні і здатні приводити до зростання кількості серцевих нападів, розвитку астми і багатьом інших захворювань.

Крім того, підвищення споживання електрики для зарядки електрокарів веде до підвищення рівня його вироблення. А це найчастіше веде до більшого завантаження теплоелектростанцій та інших підприємств, які виробляють електрику.

Таким чином, щоб мінімізувати збиток для екології та здоров’я, виробники електрокарів повинні в найкоротші терміни навчитися робити легкі автомобільні батареї і заряджати їх безпосередньо з зелених джерел.

 

НОВИНИ РАЙОНІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

новини Баришівського району

новини Білоцерківського району

новини Богуславського району

новини Бородянського району

нновини Бориспільського району

новини Броварського району

новини Васильківського району

новини Володарського району

новини Вишгородського району

новини Згурівського району

новини Фастівського району

новини Іванківського району

новини Кагарликцького району

новини Красятицького району

новини Макарівського району

новини Миронівського району

новини Обухівського району

новини Переяслав-Хмельницького району

новини Рокитнянського району

новини Києво-Святошинського району

новини Сквирського району

новини Ставищенського району

новини Таращанського району

новини Тетіївського району

новини Яготинського району